Re: Nokia 6670 & Bluetooth

On Sun, 29 May 2005 15:43:52 +0300
Alper KANAT <tunix@raptiye.org> wrote:

> Merhaba,
>
> Debian-TR.Org'da Emre Kadıoğlu'nun yazısını takip ederek bluetooth
> olayını çalıştırmaya çalışıyorum. Bilgisayardan telefona herhangi
> birşeyi başarıyla yollayabiliyorum. Ama ne telefondan bilgisayara
> birşey atabiliyorum, ne de telefonun içeriğini görebiliyorum. Aynı
> şekilde wammu ve gammu gibi programlar da çalışmıyor.
>
> /etc/bluetooth/rfcomm.conf dosyasına şu satırları ekledim:
>
> rfcomm1 {
>         bind yes;
>         device 00:0E:ED:F4:3E:C3;
>         channel 10;
> [...]
Merhaba,
Ben aşağıdaki kurulu programlar ile Siemens S55 telefonumu bluetooth
üzerinden veri senkronizasyonu, GPRS ile internet bağlantısı, SMS
gönderme ve faks alıp gönderme işlemlerinde sorunsuz olarak
kullanıyorum. /etc/gnokiirc içinde telefonumu AT model olarak tanıttım.
Multisync S55'i doğrudan seçebiliyor. modemlink ile de /dev/modem
cihazını rfcom0'a link ettim. Telefondan bilgisayara veya tersi yönde
dosya transferi sorunsuz olarak gerçekleşiyor.

catav@meditux:~$ dpkg -l | grep bluez
ii  bluez-hcidump  1.17-1         Analyses Bluetooth HCI packets
ii  bluez-pin      0.25-1         Bluetooth PIN helper with D-BUS
support ii  bluez-utils    2.15-1         Bluetooth tools and daemons
catav@meditux:~$ dpkg -l | grep kdeblue
ii  kdebluetooth   1.0_beta1-1    KDE Bluetooth Framework
catav@meditux:~$ dpkg -l | grep multisy
ii  libmultisync-p 0.82-5         Complete MultiSync suite
ii  libmultisync-p 0.82-5         Backup plug for MultiSync
ii  libmultisync-p 0.82-5         Ximian Evolution plugin for MultiSync
ii  libmultisync-p 0.82-5         IrMc Mobile plugin for MultiSync
ii  libmultisync-p 0.82-5         Adds Bluetooth support to the IrMC
plugin ii  libmultisync-p 0.82-5         Opie plugin for MultiSync
ii  libmultisync-p 0.82-5         Palm plugin for MultiSync
ii  libmultisync-p 0.82-5         SyncML plugin for MultiSync
ii  multisync      0.82-5         A program to synchronize PIM data
catav@meditux:~$ dpkg -l | grep gnok
ii  gnokii         0.6.5-1        Datasuite for the mobile phones
(console & X ii  libgnokii2     0.6.5-1        Gnokii library

İyi Çalışmalar.

Zeki Çatav
http://kalpdamar.hekimi.com