Nokia 6670 & Bluetooth

Merhaba,

Debian-TR.Org'da Emre Kadıoğlu'nun yazısını takip ederek bluetooth olayını çalıştırmaya çalışıyorum. Bilgisayardan telefona herhangi birşeyi başarıyla yollayabiliyorum. Ama ne telefondan bilgisayara birşey atabiliyorum, ne de telefonun içeriğini görebiliyorum. Aynı şekilde wammu ve gammu gibi programlar da çalışmıyor.

/etc/bluetooth/rfcomm.conf dosyasına şu satırları ekledim:

rfcomm1 {
       bind yes;
       device 00:0E:ED:F4:3E:C3;
       channel 10;
       comment "6670 OBEX FILE TRANSFER";
}

obexftp -b 00:0E:ED:F4:3E:C3 -l komutunu verdiğimde telefonda bana tunix-0 aygıtının bağlantı isteği kabul edilsin mi diye soruyor, evet diyince konsolda çıkanlar şöyle:

Connecting...bt: 1
done
Receiving (null)... failed: (null)
Disconnecting...done

Nerede hata yapmış olabilirim ? Emre'cim sen bu olayda baya yol katetmiştin sanırım yardımcı olabilirsen çok sevinirim. Görüşmek dileğiyle..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:TRUE
url:http://raptiye.org
version:2.1