Re: GNOME 2.10

Enver'cim Selam,

An itibarıyla GNOME 2.10'a geçmiş bulunuyorum. Açıkcası 1-2 tane alıştığım özelliğin yerinde yeller esmesi, birşeyleri değiştirmiş olmaları hoşuma gitmedi.. Mesela menülere birşey ekleyip çıkaramıyorsunuz.... Ayrıca applications:// da çalışmıyor.. Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Bir de dosyaya sağ tıklayınca Send via Bluetooth ve Archieve File gibi komutlar artık çıkmıyor...

Bunların dışında çok bir değişiklik yok gibi... E-Posta applet'i güvenlikten dolayı kaldırılacaktı ama bu benim için büyük eksiklik.. Yerine koyacak şey arıyorum..

Evren Banger yazmış:

nerde yazyo ben gecenlerde gecmeye calıstım depends sorunu var hala
bence biraz daha bekle bu arada belge icin saol eline saglık cok guzel
olmus...