Re: Mutt benim mailer görünmemesinin sebepi!

	Merhaba....
Pazartesi 30 May 2005 01:50 tarihinde, Fatih ARSLAN şunları yazmıştı:
> Selam

> 1.Gmail'deki, benim kendime yolladigim maileri, nasil fetchmail
> tarafindan alinmasini sagliyabilirim.
    Aynı sorun bendede var ve ben kmail kullanıyorum...
   (örneğin bu e-posta yı kmail ile alamayacağım pop üzerinden)
   sorunu arasıra gmail' in web arabirimine girip settigin kısmından
forwarding and pop seçeneğinden  "enable POP for all mail (even mail that's
already been downloaded)" yazan radio button u tıklayıp save setting ile
çözüyorum..
> 2.Gmail yerine baska bir mail'ci  kullanayim mi? Gerci beles'den
> hayir gelmez, ama ne yapalim, söyle 5 mb'lik ama is yarayan,mail olsa
> oda iyi olur
   bazen bende aynı şeyi düşünüyorum :) ikinci bir e-posta hesabıma (onunlada
başka listelere üyeyim) şimdiye (2 senedir falan) kadar sadece 3 spam e-posta
düştü ... (www.hotpop.com) isterseniz deneyebilirsiniz ... gmail i ise
uzaklara gidince lazım olur e-postaları alamazsam hiç olmazsa yer sıkıntısı
çekmem diye düşünerek kullanmaya başlamıştım öylece kaldı :)

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)