yaz stajı için yardım

Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle belirteyim ki mesajımın debian ile direkt olarak bağlantısı yoktur, o yüzden ilgilenmeyenler geçebilir.
Ayrıca listeyi meşgul ettiğim için de özür dilerim.

Yaz ayları için staj yapacak yer arıyorum. Izmir'de ikamet ediyorum.
Listede kendisi böyle bir imkan sağlayabilecek ya da imkan sağlayabilecek bir firmadan çalışan arkadaşlar var ise benimle iletişime geçerlerse çok memnun olurum.
CV'mi gönderebilirim.

*Not:* Maddi hiç bir beklentim yoktur. Stajdan tek beklentim gelişimime katkı sağlamasıdır.

Vaktinizi aldığım için tekrar özür diler, iyi çalışmalar dilerim.
koray