Re: Temel bir linux sorunu

Simdi tamam umask i ayarlayacagim diyelim.

Fakat o zaman o partitiondaki olusturulan dosyalarin
tamami ayni ozelliklere sahip olmayacak mi?

Ortak kullanılacak klasordeki dosyalar bir
sekilde olmasi gerektigi gibi ayarlanmis olacaklar
ancak diger kullanici gelip benim home klasorumdeki
dosyami da ellemek isteyebilir...

Ne yapacagiz?

--- Timu EREN <selamtux@gmail.com> wrote:

> PerÅ?embe 26 May 2005 22:10 tarihinde, Mehmet
> Seckiner Å?unları yazmıÅ?tı:
> Linux/Unix

> farkli

> ait
> kullanicinin da
> Ve uc

>     hıms.. Sanki bana fstab taki umask deÄ?er ile
> ilgili geldi yanılıyor
> olabilirim ama eÄ?er home dizininiz ayrı bir
> partition ise umask ayarlarını
> kontrol edin eÄ?er /etc/fstab dosyası içerisinde
> umask ile ilgili bir bilgi
> yok ise konsolda umask komutunu vererek geçerli
> [...]

Discover Yahoo!
Have fun online with music videos, cool games, IM and more. Check it out!
http://discover.yahoo.com/online.html