reiserfs mount olmuyor

Merhabalar,

HardDisk'imde 2 partition var.
hda1: reiserfs - Debian Sarge
hda2: ext3 - Debian Sarge
Dün şimşek fırtına derken elektrik kesilmiş ve boot uçmuş. Ben de knoppix ile makinamı açtım ve grubu kurmaya çalıştım. Fakat hda1 reiserfs olduğu için bir türlü mount edemedim. Farkettim ki, reiserfs modül yüklenmemiş, modprobe ile yükledim. # mount -t reiserfs /dev/hda1 /mnt/hda1 yazdığımda; "mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hda1, or too many mounted file systems" hatasını veriyor. İnternetten araştırdım, /dev/hda1 satırını /etc/fstab içinden düzeltmem gerekiyormuş . Onu da değiştirdim. Hala aynı hatayı alıyorum.

Olayı mümkün olduğunca açık anlatmaya çalıştım. Umarım becerebilmişimdir.

Şimdi ricam, acaba nasıl disk'imi mount edebilirim?

Not : hda2'deki Debian ile açabiliyorum...