Re: Tv-out

Söylediklerinizi yapınca iki ayrı masaüstü gibi çalıştı; ama benim istediğim bu değildi. Server Layout kısmındaki "Screen "TV Screen" Above "Primary Screen"" bölümünden "Above "Primary Screen"" bölümünü çıkartınca aynı görüntüyü alabildim iki monitorden de. Bir de yeni oluşturduğum Screen kısmına şu satırları ekledim:
   Option "TVStandard" "PAL-B"
   Option "ConnectedMonitor" "TV"

Şimdi de başka bir sorun ortaya çıktı: TV ekranında mouse görünmüyor. Ama bu benim için önemli değil, çünkü TV'yi sadece film seyretmek için kullanacağım.

Yardımlarınız için teşekkürler.