Tv-out

   Merhaba,

Monitörde gördüğüm görüntünün aynısını tv'den de almak istiyorum. Nvidia driverları yüklü sistemde. Driverın readmesini okudum ama yapamadım. Görüntüyü sadece tv'den albiliyorum ya da sadece mönitörden. İkisi birden aynı anda görüntü vermiyor. Oysa windows'da dualview seçeneği ile oluyordu. Bunu nasıl yapabilirim? Bir de aklıma şöyle birşey geliyor: 2 tane xserver açsam aynı anda, biri televizyonda diğeri de monitörde çalışsa. Olur mu böyle bir şey?

   (Dağıtımım Ubuntu, Xserver olarak Xorg yüklü.)

   Teşekkürler.