Debian Sid Kurulumu ?

Merhaba,
Bugün bir bilgisayara cd'den debian sid kurmak istedim. Sarge gibi
kurulacağını tahmin etmiştim. Fakat 1.cd boot olduğunda dil, klavye
ayarlarını yaptıktan sonra hiç bir kernel imajının bulunmadığını,
kurulumun devam etmesi halinde hatalar olabileceğini belirten bir
mesaj geldi. Ben de devam etmeye çalıştım. Bu sefer de kurulum cd'
sinde ash kabuğunu çalıştırıp, komut satırına düştü. Tabii tecrübe ve
bilgimiz yeterli olmadığı için kurulumdan çıkmak zorunda kaldım.
 Sarge'nin ve sid'in kurulumları gerçekten farklımı, yoksa ben mi bir
hata yapmış olabirim?
 Eğer farklı ise nasıl kurulacağını belirtebilirmisiniz?
 Teşekkür ederim...