Re: Hotplug Event'i Yaratmak - Ustadlar Yardım Lütfen..!

Selamlar,

Dediğiniz gibi öğrenme amaçlı yapmak istiyorum. Perl bilmiyorum ama çok az Python bilgim var. Elimde kitabı da var belki birşeyler yapabilirim. Bu arada lineakd ile yapmayı düşünüyorum ama bu iş için root hakları lazım çünkü modül ekletip çıkartacağım. sudo ayarlarını da dikkatli yapmak istiyorum. Kendi kullanıcı adıma komple root hakkı vermek pek güvenli değil çünkü.. Bu işi başka bir kullanıcı ile de yapamam çünkü lineakd benim kullanıcı adım altında çalışıyor, yaptığım şey benim kullanıcı adımla yapılmaya çalışılacak büyük ihtimalle..

Yapmaya çalıştığım şeyin hatları iyice belli oldu aslında.. Söylediğiniz gibi, tuşa basıldığında bir betik lsmod altında ndiswrapper modülünün bulunup bulunmadığına bakacak; eğer modül varsa silecek, yoksa da ekleyecek. Bu tuş donanımı kapatıp açmaya yarıyor ve ben bu tuşa basılıp modülün otomatik olarak eklenip çıkarılmasını istiyorum.

En kötü ihtimalle şenliğe kadar başaramazsam birlikte bakarız ;-)