Re: Hotplug Event'i Yaratmak - Ustadlar Yardım Lütfen..!

Merhaba,

Paz, 2005-05-01 tarihinde 02:17 +0300 saatinde, Alper KANAT yazdı:
> Selamlar,
>
> Laptop'umda bir adet Wireless ve Bluetooth'u aktif yapmak için tuş
> bulunuyor. Bu tuşu açtığımda dmesg'e şu satır ekleniyor:
>
> usb 3-2: new full speed USB device using ohci_hcd and address 7
>
> Ayrıca lsusb komutunun çıktısına da şu ekleniyor:
>
> Bus 003 Device 008: ID 049f:0086 Compaq Computer Corp.
>
> Device 008 olmasının nedeni sanırım denemelerim için devamlı açıp
> kapatmam :) O sayı devamlı artıyor... Yukardaki dmesg satırının
> sonundaki 7 de 8 oluyor mesela..
>
> Her neyse esas soracağım soru, bu 2 bilgiyi kullanarak bu tuşa
> [...]

Ben konuyu cok anlayamadim ancak yapmak istediginiz islem hotplug
tarafindan yapilmiyor mu?

http://ndiswrapper.sourceforge.net/phpwiki/index.php/StartNetworkOnInsert

adresindeki bilgiler sizin yapmak istediginize uygun mu bilemiyorum. Bir
bakin.

Ote yandan illa bu islemi bir tusa yuklemek istiyorum diyorsaniz belki
bu noktada hotkeys veya lineakd den faydalanilabilir. Sizin makinenizin
tus duzenine destek saglayip saglamadigina bakmak lazim. Sayet destek
sagliyorsa istediginiz bir tusa (mesela bu bahsettiginiz tusa) bir
programin calistirilabilmesini yukleyebilirsiniz. Burada siz bir program
degilde kendi yazdiginiz ufak bir scriptide tetikleyebilirsiniz vs.

Dedigim gibi tam anlayamadim, konudan uzak seyler yazmissam kusura
bakmayin.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin