RE: apt-get upgrade'de her seferinde listelenen paketler

Selam;
Aslında daenzer'den değil de "deb http://www.nixnuts.net/files/ ./" dan
alıyorum bunları. Beraber geleni tercih etmememin sebebi, kısaca çalışmıyor
olmasıdır. Yani orjinal paketlerle DRI aktifleştiremedim. Forumlarda benim
problemimi yaşıyanlar bu paketleri alarak sorunu çözmüştü ben de öyle
yaptım. Ne çeşit hatalar aldığımı tam olarak hatırlamıyorum çünkü üzerinde
çok uğraşıp çok çeşitli hatalar almayı becerebildim :)  En son bu
paketlerden medet umup aldım ama bu seferde

/usr/src/drm-modules/linux-core/Makefile:279: *** CONFIG_X86_CMPXCHG needs
to be enabled in the kernel.  Stop.

Hatasıyla karşılaştım ve çekirdeği 2.6.11-1 yaptım. (Sanırım sadece çekirdek
güncellemesi yaptıktan sonra da bu paketleri kurmadan tekrar denedim ama
yine de glxinfo da "YES" göremedim.

Neyse , zaten bu paketler öyle sık güncellenmiyor. Yani paketler
güncelleştiği için tekrar almıyor, çoğu zaman (apt-get update yapmadığım
zaman) , bunları tekrar indirmeden direk kurmaya girişiyor.

Yani sorunum paketlerin sık güncellenmesi sebebiyle her seferinde yeniden
kurmak zorunda kalmam değil, paketler güncellenmese bile apt diskimde duran
paketleri tekrar tekrar kuruyor.

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr