Re: Debian Linux sistem acilis hizi

> hotplug => Dogrusunu soylemek gerekirse discover'dan

> Tum bunlari tespit ettim. Ancak cozum yolunu henuz
> bulamadim. Cok begendigim Debian dagitimini nasil daha
> hizli boot eder hale getiririz? Tecrubesi olan birisi var
> mi aramizda?

donanımlarınız sık değişmiyorsa "lsmod" yazıp çıkan her
modülü /etc/modules dosyasına eklerseniz açılıştaki taramalara ihtiyaç
kalmaz. şu durumda usb den bağladığınız aygıtlar için ne olur
bilemiyorum tabi. takma olasılığınız olan her aygıtın modülünü
ekleyebilirsiniz belki.

--
Can Burak Çilingir | canburak@jabber.org
http://canb.net/   | icq#10720999