Bir Projenin Başlangıç hikayesi...

Merhaba;
Bir Projenin Başlangıç hikayesi...

Özel msj gelen bir istek doğrultusunda arkadaşımıza yardımcı
olmuştum.O sıralar bende debian karar kılmış ve sizlerle tanışıp bu
konuda epey bir yol almıştım.Sizlerin yardım anlayışını kendime çizgi
edinerek yardımcı olduğum konu hakkında daha iyi anlatabilmek ve daha
fazla bir hedef kitlesine ulaştırabilmek için Resimlerle Novell Suse
9.2 Kurulumunu anlattım. Aldığım istatislik sonucu Linux dünyasını ve
sonu gelmeyen büyümesini merak eden arkadaşlarla tanışma fırsatı
buldum. Bunun üzerine bu arkadaşlardan özellikleri dahilinde bir  ekip
oluştu.

acemi olupda linux öğrenmek isteyen birçok arkadaş; sizlerin
sergilemiş olduğunuz yardım anlayışıyla gelişebilir. Bu konuda
yardımlarınızı bekliyorum.

Serdar Bey' e burada tşk etmek istiyorum. hazırlamış olduğu debian
belgesi için. kendisinin de izniyle belgeyi yayınladım ve günlük takip
ediyorum.güncelleme için.

http://www.acemilinuxer.org/index.php

--
Saygılarımla...