Re: java plugin cikmazindayim

On Wed, 2005-01-19 at 13:10 -0800, Mehmet Seckiner wrote:
> Hayret verici bir durum ki yarim saati asan bir
> download islemi ve sonucu tam bir fiyasko. Bu biile
> ise yaramadi hocam benim sorun biraz baska yerlerde
> herhalde. Az once bazi seyleri eksik anlatmisim bu
> vesileyle onu da buradan tamamlayayim:
>
> plugins klasorunun degistirme hakkini herkese
> tanidiktan sonra basarili bir sekilde linki
> olusturmustum. Ve daha sonra firefox' u kapatip
> yeniden acmistim. O konuda sorun yok. Bir de jre den
> sonuc alamayinca j2se1.4 paketini indirip kurmustum
> yani onu da denemistim ayni yontemleri uygulamistim.
>
> Neyse daha ugrasacagim anlasilan.
ben bu işlemi yaptıktan sonra herşey çalıştı. kendim herhangi bir ayar
yapmadım, sadece apt-get install.

kendi yaptıklarinizi geri alıp denerseniz belki düzelir.

hatta sistemimde de şunlar olmuş:

can@portable:/usr/lib/mozilla/plugins$ ls -la
total 28
drwxr-xr-x   2 root root  4096 Jan 19 22:41 .
drwxr-xr-x  11 root root  4096 Jan 10 14:22 ..
lrwxrwxrwx   1 root root    38 Dec  7 15:17 libjavaplugin_oji.so
-> /etc/alternatives/libjavaplugin_oji.so
-rw-r--r--   1 root root 20016 Jan  5 11:18 libnullplugin.so
can@portable:/usr/lib/mozilla/plugins$ ls
-la /etc/alternatives/libjavaplugin_oji.so
lrwxrwxrwx  1 root root 62 Dec  7
15:17 /etc/alternatives/libjavaplugin_oji.so
-> /usr/lib/j2se/1.4/jre/plugin/i386/mozilla/libjavaplugin_oji.so
can@portable:/usr/lib/mozilla/plugins$

can@portable:/usr/lib/j2se/1.4/bin$ ./java -version
java version "1.4.2-01"
Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition (build
Blackdown-1.4.2-01)
Java HotSpot(TM) Client VM (build Blackdown-1.4.2-01, mixed mode)