Re: java plugin cikmazindayim

Hocam binary dosyalarin yapmis oldugu faaliyetleri
geri alabilecek kadar linux bilgim yok.

Onu soyleyebilirim.

--- Can Burak Cilingir <canburak@cs.bilgi.edu.tr>
wrote:

> [...]
>
> hatta sistemimde de þunlar olmuþ:
>
> can@portable:/usr/lib/mozilla/plugins$ ls -la
> total 28
> drwxr-xr-x   2 root root  4096 Jan 19 22:41 .
> drwxr-xr-x  11 root root  4096 Jan 10 14:22 ..
> lrwxrwxrwx   1 root root    38 Dec  7 15:17
> libjavaplugin_oji.so
> -> /etc/alternatives/libjavaplugin_oji.so
> -rw-r--r--   1 root root 20016 Jan  5 11:18
> libnullplugin.so
> can@portable:/usr/lib/mozilla/plugins$ ls
> -la /etc/alternatives/libjavaplugin_oji.so
> lrwxrwxrwx  1 root root 62 Dec  7
> 15:17 /etc/alternatives/libjavaplugin_oji.so

/usr/lib/j2se/1.4/jre/plugin/i386/mozilla/libjavaplugin_oji.so
> [...]
> java version "1.4.2-01"
> Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition
> (build
> Blackdown-1.4.2-01)
> Java HotSpot(TM) Client VM (build
> Blackdown-1.4.2-01, mixed mode)

> Seckiner

> plugini'
> edilecegine

> Acaba

> dosyalar
> vererek
> in
> > > >
> jre1.5.0_01/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so

=== message truncated ===

> ATTACHMENT part 2 application/pgp-signature
name=signature.asc

=====

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.