Re: java plugin cikmazindayim

Hayret verici bir durum ki yarim saati asan bir
download islemi ve sonucu tam bir fiyasko. Bu biile
ise yaramadi hocam benim sorun biraz baska yerlerde
herhalde. Az once bazi seyleri eksik anlatmisim bu
vesileyle onu da buradan tamamlayayim:

plugins klasorunun degistirme hakkini herkese
tanidiktan sonra basarili bir sekilde linki
olusturmustum. Ve daha sonra firefox' u kapatip
yeniden acmistim. O konuda sorun yok. Bir de jre den
sonuc alamayinca j2se1.4 paketini indirip kurmustum
yani onu da denemistim ayni yontemleri uygulamistim.

Neyse daha ugrasacagim anlasilan.

--- Can Burak Cilingir <canburak@cs.bilgi.edu.tr>
wrote:

> [...]
> swf

> Compatible
> 2004

> Halbuki
> da

> yapamiyorum.

> -----------------
> contribute.
> faydalann,

> --
> Can Burak Cilingir
> http://canb.net/
> http://tdk.org.tr/dogruyazalim.html
> icq#10720999
>

> ATTACHMENT part 2 application/pgp-signature
name=signature.asc

=====

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.