Re: java plugin cikmazindayim

Tamamdir sukur cok rahatladim.

Hocam sorun galiba benim local userimin .mozilla
klasoru icerisinde eskiden kalma bir plugin dosyasi
bulunuyordu. Az once ugrastim tekrar ve calisti. Son
surecte yaptigim en dikkate deger is o dosyayi
silmekti daha sonra linki tekrar
/usr/lib/j2se/1.4/jre/plugin/i386/mozilla
konumundaki lib dosyasini gosterecek sekilde
guncelledim ve:

about:plugins

ava(TM) Plug-in Blackdown-1.4.2-01

    Dosya ismi: libjavaplugin_oji.so
    Blackdown Java-Linux Java(TM) Plug-in 1.4.2

MIME Türü 	Tanýmlama 	Sonekler 	Etkinleþti
application/x-java-vm 	Java 		Evet
application/x-java-applet 	Java 		Evet
application/x-java-applet;version=1.1 	Java 		Evet
application/x-java-applet;version=1.1.1 	Java 		Evet
application/x-java-applet;version=1.1.2 	Java 		Evet
falan filan gidiyor daha asagiya dogru uzun bir sayfa.

Hocam sagol tekrar ilgin icin.

--- Can Burak Cilingir <canburak@cs.bilgi.edu.tr>
wrote:

> [...]
>
> hatta sistemimde de þunlar olmuþ:
>
> can@portable:/usr/lib/mozilla/plugins$ ls -la
> total 28
> drwxr-xr-x   2 root root  4096 Jan 19 22:41 .
> drwxr-xr-x  11 root root  4096 Jan 10 14:22 ..
> lrwxrwxrwx   1 root root    38 Dec  7 15:17
> libjavaplugin_oji.so
> -> /etc/alternatives/libjavaplugin_oji.so
> -rw-r--r--   1 root root 20016 Jan  5 11:18
> libnullplugin.so
> can@portable:/usr/lib/mozilla/plugins$ ls
> -la /etc/alternatives/libjavaplugin_oji.so
> lrwxrwxrwx  1 root root 62 Dec  7
> 15:17 /etc/alternatives/libjavaplugin_oji.so

/usr/lib/j2se/1.4/jre/plugin/i386/mozilla/libjavaplugin_oji.so
> [...]
> java version "1.4.2-01"
> Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition
> (build
> Blackdown-1.4.2-01)
> Java HotSpot(TM) Client VM (build
> Blackdown-1.4.2-01, mixed mode)

> Seckiner

> plugini'
> edilecegine

> Acaba

> dosyalar
> vererek
> in
> > > >
> jre1.5.0_01/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so

=== message truncated ===

> ATTACHMENT part 2 application/pgp-signature
name=signature.asc

=====

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.