Re: Biriktire Biriktire Sorunlar :) (Debian #3)

2) Bahsettiğin paketlerden sonuncusu hariç hepsi yüklü.. Sonuncuyu da yükledim, olmuyor ? Diğer deskletlerde sorun yok sadece starterbar'da sorun var..?

3) Çıktı şöyle:

tunix:~# /etc/init.d/hotplug restart
Restarting hotplug subsystem:   input
  input    [success]
  isapnp
  isapnp   [success]
  net
  net      [success]
  pci
  pci      [success]
  usb
  usb      [success]
  input
    evbug: blacklisted
    evdev: already loaded
    evbug: blacklisted
    evdev: already loaded
    evbug: blacklisted
    evdev: already loaded
    mousedev: already loaded
    tsdev: already loaded
  input    [success]
  isapnp
    rtc: loaded sucessfully
    pcspkr: loaded sucessfully
    psmouse: loaded sucessfully
    parport_pc: loaded sucessfully
  isapnp   [success]
  net
  net      [success]
  pci
    amd64-agp: already loaded
    ohci-hcd: loaded successfully
    ohci-hcd: already loaded
    ehci-hcd: loaded successfully
    i810_audio: blacklisted
    snd-intel8x0: already loaded
    snd-intel8x0m: already loaded
    amd74xx: already loaded
    pciehp: already loaded
    shpchp: already loaded
    pciehp: already loaded
    shpchp: already loaded
    ignoring pci display device on 01:00.0
    ohci1394: already loaded
    8139cp: already loaded
    8139too: already loaded
    yenta_socket: already loaded
    yenta_socket: already loaded
  pci      [success]
  usb
    usbhid: already loaded
  usb      [success]
.
tunix:~# mount /dev/hde1 /mnt/flash
mount: /dev/hde1 is not a valid block device

Alper KANAT
http://raptiye.org