Re: s3 twister

Merhaba,

Paz, 2005-01-09 tarihinde 02:06 +0200 saatinde, Evren Banger yazdı:
> herkese selam bir arkadasin laptopina debian sarge kurduk ama bir
> turlu x i baslatamadik... sorun ekran kartinda kernel 2.6.8 ve 2.4 ile
> denedik ama olmadi.. ekran karti s3 twister internete baktim ve su
> sayfayi buldum ama karti nasil tanitacagimi anlayamadim sayfa yi
> yaziyorum `http://ranger.s3graphics.com/viaarena/380drv/`
> yardimlariniz icin tesekkur ederim....

"dpkg-reconfigure xserver-xfree86" ile tekrar yapilandirmayi denediniz
mi? Ekran kartinizi "Savage" olarak secip bir denermisiniz bu
yapilandirma ekranindan. Savage ile sonuc alamazsaniz "S3" olarak
deneyin. Yine sonuc alamazsaniz

lspci |grep Graphics

ciktisi ile ekran kartinizin modeli hakkinda tam fikir sahibi olup
googleda ona gore bir arastirma yapilabilir. Hatta laptop'un markasi ve
modeline gore de arastirma yapip sonuc alabilirsiniz buyuk ihtimalle.

http://www.tuxmobil.org'da bu anlamda faydali olabilir.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin