Re: Biriktire Biriktire Sorunlar :) (Debian #3)

On Sun, 2005-01-09 at 00:59 +0200, Alper KANAT wrote:

> [...]
> derecede bir SPAM yağmaya başladı. Ama öyle değişik ve farklı birşey de
> değil... Devamlı aynı mail Merry Christmas! diye yollanıyor bana...
> Devamlı olarak aynı mail, yüzlerce defa geliyor. 1-2 saat içinde kotamı
> dolduracak hale geliyor. Thunderbird ve WebMail'da gerekli ayarları
> yaptım, indirmeden direk siliyorum ama bunu daha efektif hale nasıl
> getirebilirim acaba ? Bir GNOME applet'i ile devamlı olarak mail
> sunucusunu kontrol ettiriyorum ama orada spam silme gibi bir özellik
> yok.. Bu konuda önerebileceğiniz birşeyler varsa sevinirim.
sisteminize fetchmail kurarsınız. ardından postfix. fetchmail uzaktan
mailleri alıp yerel dağıtım yapar. postfix'i gelen her postayı spam
assasine iletmesini söylersiniz, ardından ev dizininiz de .forward diye
bir dosya yaratıp içine "|procmail" yazıp gelen her postanın procmailden
geçmesini sağlarsınız. ardından procmailden spam olanları /dev/null/ e
diğerlerini de /home/foo/Mail içine atarsınız.

--
Can Burak Cilingir
http://canb.net/