Re: nvidia xmms debian ??? -5-

geforce fx5700le ekran kartım var twinview ozelligi ile cift monitorle
birlikte kullaniyorum cift monitorle oyun oynuyorum vs vs vs kısacası
ekran kartını tum fonksiyonlariyla kullaniyorum. Aynı zamanda listesinde
40000 kusur mp3 olan xmms su ana kadar hic bir sorun cikarmadi ve gayet
duzgun calisiyor. Sorun bir paket eksikliginden falan kaynaklaniyor
olmasin

not kde kullaniyorum