Re: testing de ekran donması

Bende de asus a7n8x-vm anakart var üzerinde geforce 4 mx chipsetli bir
ekran kartı var ve 128 mb a kadar yukseltebiliyorsunuz. 128 olarak
kullanirken genelde divx izlerken ya da oyun oynarken bilgisayar
kitleniyordu. sorunu bir turlu cozemiyordum bunu 64 mb ye indirdigimde
cok ender kitleniyordu. Bende herseyi denemeye karar verdim. Ve memtest
sonucunda 512 mb lik kingston ram in son 4 mb sinde sorun oldugunu
gordum. rami geri verip deistirdigimde butun sorun duzeldi. isterseniz
bir memtest yapın. belki ramden kaynaklanıyordur.