Re: centrino wireless network

On Wed, 2004-12-15 at 11:06 -0800, Mehmet Seckiner wrote:
> Evet kendimi tebrik ediyorum.
>
> Bir takim seylerin ters gitmesi ve bazi imkanlarimin
> da elversili olmayisi nedeniyle hic de iyi bir kurulum
> yapamadim. Moralim cok kotu. Bir de kac aydir debian
> kullaniyor olacagim. Bir kere elimdeki
> formatlanmayacak partitiondaki paket arsivimi gecerli
> sekilde gostermeyi basaramadim. ftp.tr.debian.org
> uzerinden saatlerce kurulum yapti. Harika...

paketlerin olduğu bolumu /var/cache/apt/archivies adına kopyalar ya da
linklerseniz bu sorun cozulur

> [...]
> Bir ay icerisinde kurmam gereken bi laptop daha var.
> Insallah o daha temiz olur.
>
> Niye tebrik ediyorum kendimi. Cunku eski durumumdan
> daha kotu durumdayim su an. Font ve klavye ile alakali
> sorunlarim cozuldu. Hem konsolda hem KDE' de. Onun
> yerine ise locale problemim geldi helal olsun.
> Anlatilanlara uygun sekilde yaptigimi saniyorum. Ama
> belki bir adimi cokuntu halinde eksik yapip atlamis
> miyimdir? Konsole altinda mc problemsiz sekilde turkce
> calisiyor. Fakat KDE basladiginda Turkiye yi ulke
> olarak sectirmesine ragmen dil olarak Turkce yok.

apt-get install kde-i18n-tr komutuyla kde icin tr destegini yukleyin
daha sonra kde control center dan dil olarak tr yi secin

> [...]
> uzunlugu kadar ozgurluk alanim var. Eski sistemimde
> sorunsuz kurulum yapmistim. Su an 2.6.8-1 kernelim
> var. Intel in wireless driverini make komutuyla
> derlemeliyim. make komutunun ciktisi su:
>
> asus:/home/seckiner/download/ipw/ipw2100-1.0.2# whoami
> root
> asus:/home/seckiner/download/ipw/ipw2100-1.0.2# make
> make -C /lib/modules/2.6.8-1-686/build
> SUBDIRS=/home/seckiner/download/ipw/ipw2100-1.0.2
> MODVERDIR=/home/seckiner/download/ipw/ipw2100-1.0.2
> modules
> make: *** /lib/modules/2.6.8-1-686/build: Byle bir

apt-get install kernel-source-2.6.8 ile kernel i indirin /usr/src/
icinde arsivlenmis halde bulacaksiniz o arsivi acin mevcut config
dosyasini cp /boot/config-2.6-8-1-686 .config  ile kopyalayin  kerneli
derleyni sorun cozulur