Re: centrino wireless network

--- Emre Kadýoðlu <emrek@gawab.com> wrote:

> paketlerin olduðu bolumu /var/cache/apt/archivies
> adýna kopyalar ya da
> linklerseniz bu sorun cozulur
Abi tamam da bu arsivi guncellemek de gerekmiyor mu?
Yani sadece paketleri kopyalayinca belli bir
tutarsizlik sorunu ortaya cikiyor. Daha sonra arsivini
bastan olusturabilsin diye ya da yeni paketleri arsive
ekleyebilsin diye bir  komut calistiriyor en son da
apt-get update komutunu veriyoruz diye biliyorum. Oyle
sadece paketleri kopyalama olayi pek aklima yatmadi
dogrusu.

> apt-get install kde-i18n-tr komutuyla kde icin tr
> destegini yukleyin
> daha sonra kde control center dan dil olarak tr yi
> secin

Tabii hocam yaaa. Problem bu olsa gerek. Kde nin
turkce dil paketlerini yuklemek aklima bile gelmedi.
Sanki yerel dil destekleri kde paketleri icinde gomulu
geliyor gibi mi aklimda kalmis acaba? Daha onceki
kurulumlarimda iyi denk getiriyormusum demek ki ben bu
Turkce KDE olayini.

Sagol hocam agzina saglik.