Re: centrino wireless network

Yaw abi gercekten harika...

Ama guzel seyler de ogreniyoruz boyle kazinirken.
Demek kernel i source undan derlemek le image ini
cekmek arasinda fark varmis. Dediginiz gibi 1-2 dk
sonra kestim. Adimlari uyguladim. Ve su anda wireless
im sýrunsuz sekilde calisiyor.

O kadar kolay mi oldu. Tabii olmadi. Ama artik
internetiniz varsa linux un hicbir tarafindan
korkmayin. Kernel derleme bir-iki satirdan sonra hata
verip kesiliyordu. 2 sayfalik hata veriyordu. Bu
meseleyi ele alabilmek icin once hata yonlendirmeyi
bir dosyaya nasil yapabilecegim onu ogrendim.

make 2> hata.log

Daha sonra olusan hata dosyasindaki ilk satirdan
anlamli birkac ifadeyi google da arattim. Tabii hemen
benim gibi acemilerin ayni soruyu sormus olduklari
cikti meydana.

Once gcc eksikti onu kendim anlayip halletmistim.
ikinci asamada libc6-dev mi oyle bir paket eksikmis
bir de libncurses5-dev paketi eksikmis. Bunlari da
ekleyince derleme islemi de sorunsuz gerceklesti.

Elleriniz dert gormesin. Saglicakla.

> whoami
> make
> >
> MODVERDIR=/home/seckiner/download/ipw/ipw2100-1.0.2
> dosya ya da dizin yok. Durdu.
>
>         apt-get install kernel-source-2.6.8
>         cd /usr/src
>         tar jxf kernel-source-2.6.8.tar.bz2
>         cd kernel-source-2.6.8
>         cp /boot/config-2.6.8-1-686 .config
>         make
>
> 1 dakika kadar bekleyip Ctrl+C ile kesin gitsin.
> Derlenmesi gerekmiyor.
> Daha sonra:
>
> 	ln -sf /usr/src/kernel-source-2.6.8
> /lib/2.6.8-1-686/build

> [...]