Re: centrino wireless network

--- Enver ALTIN <ealtin@parkyeri.com> wrote:

> gecerli
>
> Paketlerinizin /mnt/hebele/archives altinda
> durdugunu varsayarsak:
>
> 	ln -sf /mnt/hebele/archives /var/cache/apt/archives
>
> gibi bir çözüm çok da kötü deÄ&#65533;il.

Himm problem surada: netinstall cd si -ki siz de
biliyorsunuzdur- temel bir kac programi kurduktan
hemen sonra arsivleri belirlememizi istiyor. Siz bu
esnada atiyorum ikinci konsola gecip bu tanimlamayi
yapmanizla beraber hicbir file:/hede/hodo arsivi
tanimlamasam dahi bu link sayesinde sanki bu .deb
dosyalari onceden download edilmis gibi davranacagini
mi soyluyorsunuz?

Eger boyle bir yontem ise yararsa hakikaten cok
faydali olur. Ancak benim gercekten isimi gorecek olan
cozum networke bagli bir makinedeki paket arsivini
gosterebilmek olurdu. Diger yandan bu da desktop
sistemlere disaridan disk baglamak suretiyle
kullanilabilecek cok guzel bir yontem (her zaman boyle
cift partition acilmamis olabilir) -ki eger gercekten
atmasyonlarim tuttuysa... Bir dahaki kurulumum icin
gerekli dokumanlari okursam zannediyorum boyle bir
network kurulumunu kendi basima halledebilirim.
www.debian-tr.org da bu konuya benzer bir makale
gozume carpti bugun.

Cok tesekkur ederim.