Re: VMware ile WMaker

Merhaba,

* Yalçın Yörük [2004-07-28 08:56:00+0300]
> Windows XP (SP2 v2096) ağ güvenlik testleri için VMware (version 4.0.0
> build-4460) üzerinde çalıştırdığım Debain sistemime WMaker kurdum.
> Sorun şu ki WMaker'ı IDLE durumda bıraktığımda bir süre sonra X
> session sanırım bağlantı hatasından (connection lost) kapanıyor ve
> login ekranı ile karşılaşıyorum. Login olduğumda tabi ki herşeyi
> kapanmış durumda buluyorum. "XFree86.0.log"u isteyeceğinizi
> bildiğimden satır satır okudum ve herhangi bir hata mesajı bulamadım.
> "/var/log/messages" den de sonuç alamadım. Acaba diyorum cron ile
> [...]

Wmaker hakkinda Debian BTS'de dosyalanmis cok sayida rapor var.  Mesela
su: http://bugs.debian.org/147043.  Wmaker calismalari son yillarda cok
yavasladi.  Baska bir pencere yoneticisiyle (tercihen en saglami olan
twm ile :-) deneme yapar misiniz?  Sorun wmaker ile ilgiliymis gibi
geliyor bana.