From: Yalçın Yörük [mailto:yyoruk@gmail.com]
Sent: Wednesday, July 28, 2004 8:56 AM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: VMware ile WMaker

Herkese Merhaba!

Windows XP (SP2 v2096) ağ güvenlik testleri için VMware (version 4.0.0 build-4460) üzerinde çalıştırdığım Debain sistemime WMaker kurdum. Sorun şu ki WMaker'ı IDLE durumda bıraktığımda bir süre sonra X session sanırım bağlantı hatasından (connection lost) kapanıyor ve login ekranı ile karşılaşıyorum. Login olduğumda tabi ki herşeyi kapanmış durumda buluyorum. "XFree86.0.log"u isteyeceğinizi bildiğimden satır satır okudum ve herhangi bir hata mesajı bulamadım. "/var/log/messages" den de sonuç alamadım. Acaba diyorum cron ile WMaker'ı IDLE da bekletmemek için periyodik olarak bir komut mu çalıştırtsam? Bunu optimum hangi komut ile yaparım? Sorunu çözücek benim bilmediğim "debian yöntemi" nedir?

#uname -a

Linux jimmy 2.4.18-bf2.4

 #wmaker --version

Window Maker 0.80.0