Re: VMware ile WMaker

Selamlar,

Dosya mevcut fakat boş görünüyor (hem kullanıcı hem root dizinindeki).
Tam olarak 20 dakika sonra hatanın gerçekleştiğini gözlemledim. Hata
mesajı görüntülenmeden X kapanıyor ve login ekranı gelecek şekilde
yeniden beliriyor. Daha sonra bunun tekrarlanmaması ilginç. Güç
Kullanım özelliklerini ayarlayabileceğim paket önerir misiniz? Sanırım
sorun onunla ilgili.

İyi Kalın

Yalçın Yörük "crimson"