RE: VMware ile WMaker

Selam;
Ben vmware içinde wmaker çok kullandım ama böyle birşeyle hiç karşılaşmadım.

-----Original Message-----
From: Recai Oktas [mailto:roktas@omu.edu.tr]
Sent: Wednesday, July 28, 2004 1:44 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: VMware ile WMaker

Merhaba,

* Yalçýn Yörük [2004-07-28 08:56:00+0300]
> Windows XP (SP2 v2096) að güvenlik testleri için VMware (version 4.0.0
> build-4460) üzerinde çalýþtýrdýðým Debain sistemime WMaker kurdum.
> Sorun þu ki WMaker'ý IDLE durumda býraktýðýmda bir süre sonra X
> session sanýrým baðlantý hatasýndan (connection lost) kapanýyor ve
> login ekraný ile karþýlaþýyorum. Login olduðumda tabi ki herþeyi
> kapanmýþ durumda buluyorum. "XFree86.0.log"u isteyeceðinizi
> bildiðimden satýr satýr okudum ve herhangi bir hata mesajý bulamadým.
> "/var/log/messages" den de sonuç alamadým. Acaba diyorum cron ile
> [...]

Wmaker hakkinda Debian BTS'de dosyalanmis cok sayida rapor var.  Mesela
su: http://bugs.debian.org/147043.  Wmaker calismalari son yillarda cok yavasladi.  Baska bir pencere yoneticisiyle (tercihen en saglami olan twm ile :-) deneme yapar misiniz?  Sorun wmaker ile ilgiliymis gibi geliyor bana.