Re: turkce problemi

* Soydan T. Renkmen <linux@simet.com.tr> [2003-08-18 20:55:35+0300]
> son gonderdiginiz belgeye gore tekrar kurulum yaptim
> fonty i dpkg-reconfigure ile tekrar konfigure ettim ve
> soylediginiz gibi "iso09 turkish" i sectim.
> yukarida ki komutu denedigimde soyle bir hata aliyorum.
>
> debian:~# consolechars -f iso09.f16 -m iso09
> set_kernel_font: Invalid argument

Cok sik rastlanilan bir durum degil bu :-)

Frame buffer ile alakali bir probleminiz var gibi gozukuyor.  Acilista
hangi frame buffer kipini seciyorsunuz?  `/etc/lilo.conf'da:

	vga=...

seklinde bir satir var ise orada yazan deger ne?  Bunu "vga=normal"
olarak ayarlayip (bu satir yoksa ekleyin) boot ederek tekrar deneyin.
(lilo.conf'da yapilan her degisiklikten sonra `lilo' komutu
calistirilmali !) Kernel derlemediginizi ve dagitimla gelen bir kernel
kullandiginizi varsayiyorum.  Yani kernel'da vesafb'nin zaten aktif
oldugunu kabul ediyorum.  (Bu dogru degilse once vesafb destegiyle kernel
derlemeniz gerekirdi.)

Yukarida yazan satiri:

	vga=ask

seklinde degistirirseniz kullanmak istediginiz fb kipi size
sorulacaktir.  Bu sekilde farkli opsiyonlar da deneyebilirsiniz.