Re: turkce problemi ve java

* Soydan T.Renkmen <linux@simet.com.tr> [2003-08-18 13:54:12+0300]
> bunun disinda turkce problemini halledeyi dedim
> http://lkd.belgeler.org/howto/turkish-howto_console.html adresindeki
> debian ile ilgibi bolumde anlatilanlari adim adim yaptim fakat
> konsolda turkce yazmayi basaramadim.  konsolda turkce karakterlere
> bastigim zaman bosluk karakteri basiyor sanki.tekrar kontrol ettim
> eksik bir seyde yok gibi gorunuyor ama sorun nedir anlayamadim.  bana
> bu konularda yardimci olabilirseniz sevinirim.

Cok muhtemelen atladiginiz veya yanlis icra ettiginiz bir adim var.
Konsoldan kastettiginiz X11 konsol mu, text konsol mu?  (X11 konsol ise
`xterm' vb. mi KDE'nin kendi konsolu mu?)  Mesajinizda bunlar acik
degil.

O belgedeki adimlari toplu ve daha ozet halde anlatan bir belge daha
var.  Kontrolu bu belge uzerinden yaparsaniz daha kolay olabilir:

  http://www.fazlamesai.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1693