Re: turkce problemi

sabah makinayi reboot etmem gerekti ve yeniden acildiginda
ilginc bir sekilde turkce karakterleri yazabiliyordum :)
ancak tabiki sorunsuz degil
ornegin text konsolda delete ve backspace tuslari calismiyor
ayrica xtermde kucuk "e" tusu basmiyor shift ile basarsaniz
sorun yok o zaman buyuk "e" cikiyor.sadece "e" harfi ile ilgili olduguna
gore tahminim euro isareti ile ilgili bi sorun olsa gerek.altgr e ye bastigimda
soru isareti cikiyor ama altgr q normal.
xtermdede turkce karakterler sorunsuz gorunuyor "ðüþýöç"
ayrica gonderdiginiz belkedekileri sanirim biraz fazla yapmisim
cunku sistemde turkce konusmaya basladi :)
"set_kernel_font: Geçersiz argüman"
bunuda eski haline getirmem gerekecek. sorulariniza gelince
hala onemi var mi bilmiyorum ama cunku sorun degisik bir hal aldi
/etc/lilo.conf da vga=normal olarak tanimli
kernel ile ilgili hic bir oynama yapmadim dagitimla gelen 2.4 serisi kernel

soydan t. renkmen