volkan bey cevabini almis da ben hala cevab alamadim:))

hic basim agrimasin diye source lardan hep kuruyorum
ama licq orneginde oldugu gibi yinede tek tuk sorun cikabiliyor
birkacgun once ripperX i source lardan kurmaya calistim en ufak problem yasamadim canavar gibi calisiyor

aynisini licq de deniyorum ./configure make make install olayini yani
source olduguna gore hic sorun olmamasi gerekiyor diye dusunuyordum cunki
belgeler.org daki linux da radikal kullanici olmak ile ilgili yazida ogutlenen buydu
acaba nerde hata yaptim
./configure prefix=/dev/bin/felan filan olayi mi var yoksa
gerci bu prefix de neyin nesi suana kadar anlamadim amaa

lutfen biri bana ne yapacagimi soylesin daral geldi:))
source lardan program kurarken nelere dikkat etmem lazim
yada bunu anlatan bir howto varmi?

haaaa bu arada aklima gelmisken kurulumdan screenshot alma konusunda tartisma yapmak ormani birakip ormandaki tek bir agacin kenarindaki kucuk bir kabugun yan kenarindaki tirtik ile ilgilenmeye benziyor
screenshot alacaksan vwmware altinda kurulum yap al screenshot ini:)))