Re: kurulum ekranindan ekran goruntusu alma

On Sat, 2 Aug 2003 23:16:18 +0300
Murat Demirten <murat@debian.org> wrote:

> Böyle bir desteğin verilmesi şu an için söz konusu değil.
> Biri çıkıpta bu desteği kurulum programına vermek isterse
> Debian'da her şey bitmiş, bir tek o eksik kalmış demektir
> ... :)
>
> Bence gereksiz tartışmalara girmek gereksizdir. En iyi
> sistem, her zaman için en hakim olduğunuz sistemdir.
> Debian pek çok bakımdan diğer dağıtımların gerisinde ve de
> gene pek çok bakımdan diğer dağıtımların önünde olabilir.
> Bunlar teknik mevzulardır, sürekli değişir. Ama bir yerde
> Debian - xxx konusu üzerinde tartışma dönecekse bu
> [...]

verdiginiz cevaptan dolayi cok tesekkur ederim, dusundugum
cevap farkliydi ama bu cogu sorumu tatmin etti...

ama aklimda hala soru isaretleri var. yani o zaman biz
debian olarak ana paketler bitmeden eklere gecmenin gereksiz
oldugu felsefesinde miyiz?
eger boylesek 8000 bin kusur paketin bitmesi icin gene
yillar ile olculen zaman dilimleri beklemek zorunda miyiz?

P.S. bu arada bir sey cok yanlis anlasilmis, ben kimse ile
redhat & debian dalasina girmedim o isin sakasiydi. biz
orada birbirimize neden redhat/debian kullandigimizi
anlatmaya calisiyorduk ve ben hala bu tartismanin cok
gerekli ve yarali oldugu gorusundeyim...