Re: updates

* Soydan T. Renkmen <linux@simet.com.tr> [2003-10-01 23:06:46+0300]
> Sonunda calistitirabildim debmirror u ancak tam dosyalari
> cekmeye baslamistiki i386 disindaki mimarileride indirdigini
> farkedip kestim downloadi.

Bunu neye bakarak farkettiniz?  Islemin dogru seyredip seyretmedigini
asagidaki belirtilere bakarak anlayabilirsiniz:

Bakin bendeki islem soyle basliyor

  /usr/bin/debmirror: Mirroring to mirror/ from rsync://anonymous:security.debian.org/:debian-security/
  /usr/bin/debmirror: Arches: i386
  /usr/bin/debmirror: Dists: woody/updates
  /usr/bin/debmirror: Sections: main,contrib,non-free
  /usr/bin/debmirror: Will NOT clean up.

Indirilen butun paketler `*_i386.deb' veya `*_all.deb' (butun mimariler
icin ortak) seklinde (bunlar `pool' dizinine gider).  Ayrica
`dists/woody/updates/{main,contrib,non-free}' altindaki mimari dizinleri
`binary-i386' veya `binary-all' seklinde.

> siz bu parametrelerle denediginizde boyle bir sorun ile
> karsilasmis miydiniz ?

Yansilamayi bastan sona yapmadim.  Sizin uyariniz uzerine tekrar test
ettigimde yukarida anlattigim sonucu aynen elde ediyorum (Bu test
yaklasik 5 dk'lik bir test).