Re: updates

> mkdir mirror
> debmirror --arch=i386 --host=security.debian.org \
> --method=rsync --dist=woody/updates \
> --root=:debian-security --section=main,contrib,non-free \
> --nocleanup --progress --debug --nosource mirror/
>
> Yukarida komutlar sadece "i386"ya ait "woody" guvenlik guncellemelerini
> `mirror' dizini altina yansiliyor.  Eminim ki bazi komut secenekleri
> gereksizdir, fakat bence bunu aynen copy-paste yapin, cunku epey bir
> denemeden sonra eristigim dogru kombinasyon oluyor bu.  Islem
> tamamlandiginda mirror dizini altinda `debian-security' adinda bir dizin
> [...]

Sonunda calistitirabildim debmirror u ancak tam dosyalari
cekmeye baslamistiki i386 disindaki mimarileride indirdigini
farkedip kestim downloadi.yukaridaki parametrelere gore
sadece i386 ile ilgili guvenlik guncellestirmelerini indirmesi
gerekiyor ama sanirim sorun var.
siz bu parametrelerle denediginizde boyle bir sorun ile
karsilasmis miydiniz ?

soydan t. renkmen