Re: updates

selam

bu sefer yansilamayi bastan sona yaptim.
bir onceki notumda yazdigim problemi uyku
sersemi ben yanlis gormusum sanirim.
powerpc, s390 vb. ile ilgili kernel yamalarini
yansiliyormus ben butun paketleri indiriyor
sanip kesmistim.
sonuc olarak bir problem yok tum guvenlik
guncellemeleri su anda diskimde duruyor
toplam 525mb.
yardimlariniz icin tesekkur ederim.

iyi calismalar
Soydan T. Renkmen

> Bunu neye bakarak farkettiniz?  Islemin dogru seyredip seyretmedigini
> asagidaki belirtilere bakarak anlayabilirsiniz:
>
> Bakin bendeki islem soyle basliyor
>
>   /usr/bin/debmirror: Mirroring to mirror/ from
rsync://anonymous:security.debian.org/:debian-security/