From: "Recai Oktas" <roktas@omu.edu.tr>
To: <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Wednesday, October 01, 2003 7:30 PM
Subject: Re: CVS Önerisine İhtiyaç

* Cagatay Tengiz <tmd0307@yahoo.co.uk> [2003-10-01 16:26:34+0300]
> Debian'a kurabilecegim ve kolay kullanabilecegim bir CVS önerebilir
> misiniz?

Soruyu tam anlayamadim.  CVS'i genel anlamda mi kullaniyorsunuz?  Yani
Debian'da arch, aegis, subversion, cvs vb. versiyon kontrolu
programlarindan hangisinin onerilecegi gibi...  Eger bu kastediliyorsa
1-2 aydir denedigim ve *cok* memnun kaldigim `subversion'i ozellikleri
acisindan tavsiye ederim.  Yok eger ozel olarak `cvs'i soruyorsaniz onun
da kurulumu cok kolay, kullanimi ise bu tip butun programlarda oldugu
gibi bir miktar deneme yapmanizi ve ilgili dokumantasyonu okumanizi
gerektiriyor.