From: Murat Demirten <murat@debian.org>
To: "debian-user-turkish@lists.debian.org" <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Subject: Debian Sunumlarý
Date: Mon, 21 Apr 2003 13:38:49 +0300

Selamlar,

Yakýnda 2. Linux ve Özgür Yazýlým Þenliði var. Bu ve benzeri organizasyonlarda Debian olarak bir yer açmak, sunumlarda bulunmak vs. turden etkinlik icin neler yapabilirizi konuþmak istiyorum.

Debian'ýn arkasýnda ticari bir destek olmadýðýndan bu tür faaliyetler hep kiþisel çabalarla yürütülüyor. Almanya, Ýngiltere gibi ülkelerde pek çok Debian geliþtiricisi ve ilgili Debian kullanýcýlarý olduðundan sorun olmuyor, ama bizde bu büyük sorun, olmasý da doðal, bu konuda henüz iþin baþýndayýz.

Genelde mantýk þu, sunumlarda kullanýlmak üzere bastýrýlan afiþ kitapçýk vs. gibi yeniden kullanýlabilir türden materyaller birinde duruyor. Herhangi bir organizasyona katýlým söz konusu olduðunda bunlar alýnýyor ve iþ bitiminde tekrar ayný kiþiye iade ediliyor.

Þimdi soru þu :) bu tür organizasyonlarda kullanýlmak üzere bir þeyler hazýrlamak, maddi destek vermek, kitapçýk vs. için içerik hazýrlamak vb. gibi herhangi bir çalýþma için gönüllü olanlarýmýz var mý? Varsa buradan konuþalým, bir þeyler yapmaya çalýþalým.

http://www.debian.org/events/material
adresinde bu tür organizasyonlar için bize yardýmcý olacak, fikir verecek bilgiler var.