Re: Debian Sunumları

Merhabalar,

Fazlamesai.net olarak Debian'a elimizden gelen maksimum desteği
vermeye çalışıyoruz. Halihazırda dört sunumu üstüme almamış olsam
şenlikte Debian kurulumu gerçekleştirmeyi de gayet isterdim.

Bunun dışında sanırım broşür hazırlamak gibi çalışmalarda FM olarak
yardımcı olabiliriz, veya aklınıza ne geliyorsa.

Not: Malesef, birsürü Debian materyaline, (şapka, t-shirt, sweatshirt,
rozet vs.) sahip olan Linux34'den Erdoğan arkadaşımız, Oracle ve diğer
firmalarla bir tutularak kendisinden istenen $300 stand ücretini ödeyemediğinden
sebeple fuara katılamamaktadır. Belki bunu sağlasak bile şenlikte, çok makul
fiyatlara satılan bir sürü Debian tshirt ve şapkası ile baskın bir kamuoyu
yaratılabilir.

Önce Linux, sonra Debian

KIVILCIM