Re: Eclipse?

Hej

Den 30 dec 2014 18:35 skrev "Michael Kjörling" <michael@kjorling.se>:

> On 30 Dec 2014 18:11 +0100, from anders.jackson@gmail.com (Anders Jackson):
>
> Eclipse har ju sina egna filer som den tycker om att skriva i lite då
> och då. Värt att tänka på om man har källkodshantering där man behöver
> ta ett aktivt beslut att kunna redigera filerna utan att något blir
> ledset, men förmodligen ingen stor sak.

De skall man väl undvika att ha i versionshantering (filer och kataloger som börjar med en punkt)?
Inställningarna där tenderar att ändras med versionerna av Eclipse, så då kan det bli problem om man har olika versioner.

I vart fall min erfarenhet. Speciellt blir det problem om man varierar os och installationer av program, inte bara Eclipse.

Gott nytt år

/Anders