Re: translation updates for Debian flyer would be nice

> Saxat från "svenska.tex":
> ---
> % translation-check translation="1.13"
>
> % Contributed by Lars Bjarby <laban@krakpot.net>
> % based on a previous translation by: Karl Hammar <karl@kalle.csb.ki.se>
> ---
>
> Jag hade tänkt det också, fast vi är nog båda lite sent ute.
>
> Fast jag antar att vi inte är de enda som skulle vilja bidra till
> Debian...
>
> Vad sägs folket på listan? Ska vi styra upp nåt?
>
> 	/Daniel

Inte för att det spelar så stor roll, men min mailadress är
karl@aspodata.se numera.

Hälsningar,
/Karl

Karl Hammar                    Aspö Data               karl@aspodata.se
Lilla Aspö 2340                                                 Nätverk
S-742 94 Östhammar            0173 140 57            Datorer/Utrustning
Sverige                      070 511 97 84        Linux/Unix konsulting