Re: translation updates for Debian flyer would be nice

On Sat, 2005-05-07 at 11:13 +0200, Vincent Lönngren wrote:

> Någon som har vågat sig på det här? Tänkte försöka annars.

Saxat från "svenska.tex":
---
% translation-check translation="1.13"

% Contributed by Lars Bjarby <laban@krakpot.net>
% based on a previous translation by: Karl Hammar <karl@kalle.csb.ki.se>
---

Jag hade tänkt det också, fast vi är nog båda lite sent ute.

Fast jag antar att vi inte är de enda som skulle vilja bidra till
Debian...

Vad sägs folket på listan? Ska vi styra upp nåt?

	/Daniel
--
Ever noticed something? Unix comes with compilers. Windows comes with
Solitaire.