Re: translation updates for Debian flyer would be nice

On Sat, May 07, 2005 at 12:17:05PM +0200, Daniel Swärd wrote:

> Jag hade tänkt det också, fast vi är nog båda lite sent ute.

Jag borde väl egentligen ha svarat till listan också, tänkte inte på
det. Satt och var sysslolös och gjorde översättningen ganska omgående.

Jag har dock uppdaterat den där versionen då några personer hittade
ett par fel och hade förslag om förändringar. Jag skickar en länk till
en ny version när jag fixat den. Är väl bättre att få den
korrekturläst med det samma än att dom skall behöva lägga in den i CVS
först...Dessutom har jag stirrat mig blind på den :)

--
.oO laban@krakpot.net Oo.