Re: netinstall med comhem

Torbjörn Svensson wrote:

Anders Lövgren wrote:
| För att logga in till comhem kan du använda Links. Åtminstånde version
| 2.1pre15 förstår javascript och fungerar OK med comhems
inloggningsformulär.
| Lynx borde också fungera, men du får gå till inloggningsformuläret
direkt.
| Tror att URL:en fortfarande är http://10.0.0.6/sd/init/init.html

Ett alternativ är att använda någon form av klient som hanterar detta,
in populär är qadsl, men varesig denna eller links/lynx finns tillgänlig
under installtionen.

Det går att fixa med wget... men skriv ut manualen först någonstans, tror inte den finns på installationsdisken. wget, more filen för att lista ut vad javascriptet gör, wgetta nästa steg.... Krävs lite trix. Har gort det med wget i nätinstallations CD:n... Den på floppy är bantad tror jag. Vet inte om den klarar det.

/LaH