Re: Fönsterhanterare i X

On Thu, Apr 08, 2004 at 00:24 +0200, David Röhr wrote:

> 2.4 för ppc tex tog sig flera månader att "komma in", och när det väl
> kom in så fungerade det rent ut sagt skitdåligt. Att sedan behöva tanka
> hem utvecklarbinärer från trepartsservrar med 56st olika sources i min
> sources.list känns inte heller som ett "bra" sätt. Speciellt inte när
> själva paketen i sig egentligen är stabila, men när de väl kommer in
> Debians dependenciesdjungel så faller allt.
>
> 2.6 laddade jag hem och installerade i Gentoo dagen innan det "släpptes"
> och det fungerar klanderfritt. Kan tänka mig att SuSE, Fedora/RedHat EN
> [...]

Om det är något jag är trött på så är det folk som gnäller. Vi som
arbetar med Debian är VOLONTÄRER, vi är inte ett företag och vi får
inte betalt. Om du inte gillar Debian, byt distribution. Om du tycker
att Gentoo, Fedora och SuSE är mycket bättre så använd någon av dessa
distributioner då - det är ingen som tvingar dig att använda
Debian. Men om du trots allt vill använda Debian så kan du väl vara
snäll och försöka använda en vänlig ton, konstruktiv kritik och kanske
till och med försöka hjälpa till lite.

Inte klarar du av att skicka svaret till listan heller, fast du kanske
bara ville gnälla hos mig privat?

--
Pelle