Re: CD-brännare - Vi måste göra någotåt det här!

Fredrik Persson wrote:

> [...]

Tja, för att slippa en extra buss/brygga?

> Tja, jag vågar nog påstå att IDE-brännare är tämligen stablia numera också.

Bränndelen i brännarna är nog lika bra nu för tiden, det är främst
bussen/bussinterface som är sämre.  Fast nu skiftar ämnet till den
ruskigt uttjatade "scsi vs. ide" -debatten.
  Men det klart, jag har inte sett något krig rörande detta på flera
veckor så det kanske är dags igen...

// Emil